Kapcsolat

Üzemeltető:
Molnár Péter

Többes biztosítási -és pénzügyi közvetítő

MNB reg.szám: 105021523829


Cég székhelye:
 
6300 Kalocsa, Bátyai út 68.

Iroda:
6300 Kalocsa, Szent István K. út 70.
Adószám: 
633066851-1-23

Telefon:
06/30-207-1287
Fax:
 
78/ 600-830

E-mail:
penzugyibroker@t-online.hu

Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 
9.00 - 17.00 óráig

Egyeztetett időpontban más-más helyszínen is tudunk tárgyalni!

Miért fontos lakásbiztosítással rendelkeznünk?

Minden évben komoly károkat okoz a szélsőséges időjárás.

Megnézem

Ön milyen nyugdíjas éveket szeretne magának ?

Kezdjen még időben megtakarítani nyugdíjas éveire!

Megnézem

Lakáscélú hitelek

Mindenütt jó, de legjobb otthon !

Megnézem

Kezdőlap

Miért jó az ügyfélnek, ha biztosítóktól és bankoktól független pénzügyi közvetítő, ügynök kezeli a szerződéseit?

  • Velem időt és pénzt takarít meg az ügyfelem azáltal, hogy nem kell  végigjárnia a biztosítókat, bankokat egyenként, én ezt az összehasonlítást elvégzem helyette. A cégünk a legnagyobb hazai biztositó cégekkel áll szerződésben, ezért a legjobb ajánlatok közül választom ki a legalkalmasabb konstrukciót, de a döntést mindig az ügyfél hozza meg.
  • A bizalom egy nagyon fontos kapocs a közvetítő és az ügyfél között,... nálam rossz kérdés nincs, bátran lehet kérdezni. Ha őszintén tárgyalunk egymással, akkor az ügyfelem hosszútávon nagyon sokat profitálhat ebből, mert személyreszabottan a legjobb terméket tudom majd neki kínálni. Ehhez nyitottnak és együttműködőnek kell lennünk egymás felé!
  • Miben tud egy személyesen is elérhető "hús-vér" közvetítő segíteni? Az ügyfeleim nagyrésze továbbra is igényli a személyes kontaktust, az élő kapcsolatfelvételt, a személyes beszélgetéseket. Nem szeretik viszont,  " ha telefonos gépihang" szolgálja ki őket. Egy rövid, 10-15 perces személyes találkozó is már, nagy nyugalmat és biztonságot jelent az ügyeink intézésben.


Példa kedvéért: én a biztosítások kárbejelentése előtt, az ügyféllel telefonon vagy személyesen átbeszéljük a káresemény részleteit. Majd ezt követően jelentjük be a kárt telefonon vagy interneten. Ennek az az előnye, hogy gyorsabb és pontosabb lesz az ügyintézési folyamat, ezért hamarabb kifizetésre kerülnek a károk. De, a hitel termékek értékesítése során is nagyon sok olyan  információval, tanáccsal tudok szolgálni, amit a pénzintézetek idő hiányában nem tudnak átadni az embereknek.

                                                                                                                  

Számomra az elégedett ügyfél, a legjobb továbbajánlás!