• Számomra a legjobb visszajelzés az, ha az elégedett ügyfelem továbbadja a névjegyem!

    Számomra a legjobb visszajelzés az, ha az elégedett ügyfelem továbbadja a névjegyem!

  • Nyugodt idős évekhez, anyagi biztonság is szükséges....

    Nyugodt idős évekhez, anyagi biztonság is szükséges....

  • A nehézségeket könnyebb elviselni, ha megfelelő biztosítással rendelkezünk!

    A nehézségeket könnyebb elviselni, ha megfelelő biztosítással rendelkezünk!

  • Casco biztosítás az, amely saját magunknak okozott kárt is megtéríti. ...

    Casco biztosítás az, amely saját magunknak okozott kárt is megtéríti. ...

  • Időben elkezdett gondoskodás, a pici gyermekünk álmait váltja majd valóra...

    Időben elkezdett gondoskodás, a pici gyermekünk álmait váltja majd valóra...

  • Nyugdíjbiztosítás az, amely legnagyobb anyagi segítség lehet nyugdíjas éveinkben...

    Nyugdíjbiztosítás az, amely legnagyobb anyagi segítség lehet nyugdíjas éveinkben...

  • Velem időt és pénzt takarít meg!

    Velem időt és pénzt takarít meg!

  • Vállakozás
Megnézem

Miért fontos lakásbiztosítással rendelkeznünk?

Minden évben komoly károkat okoz a szélsőséges időjárás.

Megnézem

Ön milyen nyugdíjas éveket szeretne magának ?

Kezdjen még időben megtakarítani nyugdíjas éveire!

Megnézem

Hol vehetem föl a legjobb hitelt?

A hitelek kiválasztása nem könnyű feladat, én ebben tudok segíteni!

Kezdőlap

Miért jó az ügyfélnek, ha biztosítóktól független közvetítő, alkusz kezeli a szerződéseit?



  • Velem időt és pénzt takarít meg az ügyfelem azáltal, hogy nem kell  végigjárnia a biztosítókat, bankokat egyenként, én ezt az összehasonlítást elvégzem helyette. A cégünk a legnagyobb hazai biztositó cégekkel áll szerződésben, ezért a legjobb ajánlatok közül választom ki a legalkalmasabb konstrukciót, de a döntést mindig az ügyfél hozza meg.
  • A bizalom egy nagyon fontos kapocs a közvetítő és az ügyfél között,... nálam rossz kérdés nincs, bátran lehet kérdezni. Ha őszintén tárgyalunk egymással, akkor az ügyfelem hosszútávon nagyon sokat profitálhat ebből, mert személyreszabottan a legjobb terméket tudom majd neki kínálni. Ehhez nyitottnak és együttműködőnek kell lennünk egymás felé!
  • Miben tud egy személyesen is elérhető "hús-vér" közvetítő segíteni? Az ügyfeleim nagyrésze továbbra is igényli a személyes kontaktust, az élő kapcsolatfelvételt, a személyes beszélgetéseket. Nem szeretik viszont,  " ha telefonos gépihang" szolgálja ki őket. Egy rövid, 10-15 perces személyes találkozó is már, nagy nyugalmat és biztonságot jelent az ügyeink intézésben.


Példa kedvéért:

1.Kárbejelentése előtt, az ügyféllel telefonon vagy személyesen átbeszéljük a káresemény részleteit. Majd ezt követően jelentjük be a kárt online. Ennek nagy előnye, hogy gyorsabb,  és pontosabb lesz az ügyintézési folyamat, ezért hamarabb kifizetésre kerülnek a károk. 
2. Mesterek, szakemberek ajánlása nagy- nagy segítség egy káreseménynél, ebben is sok segítséget tudok adni, olyan szakembereket ajánlok akik bízonyítottak már.

                                                                                                                  

Számomra az elégedett ügyfél, a legjobb továbbajánlás!



                                                                                                            

 

Kapcsolat

Üzemeltető:
Molnár Péter Ev.

Biztosítási Alkusz-független hitelközvetítő

MNB reg.szám: 105021523829


Cég székhelye:
 
6333 Dunaszentbenedek, Kossuth u.19.

Adószám:48339445-1-23

Iroda:
6300 Kalocsa, Szent István K. út 70.

Telefon:
06/30-207-1287
Email:penzugyibroker@t-online.hu

Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 
9.00 - 17.00 óráig

Ügyfélfogadás: egyeztetett időpontban.

Tárgyalási lehetőség, más helyszínen is lehetséges.