Miért jó az ügyfélnek, ha biztosítóktól független közvetítő, alkusz kezeli a szerződéseit?
- Velem időt és pénzt takarít meg az ügyfelem azáltal, hogy nem kell végigjárnia a biztosítókat, bankokat egyenként, én ezt az összehasonlítást elvégzem helyette. A cégünk a legnagyobb hazai biztositó cégekkel áll szerződésben, ezért a legjobb ajánlatok közül választom ki a legalkalmasabb konstrukciót, de a döntést mindig az ügyfél hozza meg.
- A bizalom egy nagyon fontos kapocs a közvetítő és az ügyfél között,... nálam rossz kérdés nincs, bátran lehet kérdezni. Ha őszintén tárgyalunk egymással, akkor az ügyfelem hosszútávon nagyon sokat profitálhat ebből, mert személyreszabottan a legjobb terméket tudom majd neki kínálni. Ehhez nyitottnak és együttműködőnek kell lennünk egymás felé!
- Miben tud egy személyesen is elérhető "hús-vér" közvetítő segíteni? Az ügyfeleim nagyrésze továbbra is igényli a személyes kontaktust, az élő kapcsolatfelvételt, a személyes beszélgetéseket. Nem szeretik viszont, " ha telefonos gépihang" szolgálja ki őket. Egy rövid, 10-15 perces személyes találkozó is már, nagy nyugalmat és biztonságot jelent az ügyeink intézésben.
Példa kedvéért:
1.Kárbejelentése előtt, az ügyféllel telefonon vagy személyesen átbeszéljük a káresemény részleteit. Majd ezt követően jelentjük be a kárt online. Ennek nagy előnye, hogy gyorsabb, és pontosabb lesz az ügyintézési folyamat, ezért hamarabb kifizetésre kerülnek a károk.
2. Mesterek, szakemberek ajánlása nagy- nagy segítség egy káreseménynél, ebben is sok segítséget tudok adni, olyan szakembereket ajánlok akik bízonyítottak már.
Számomra az elégedett ügyfél, a legjobb továbbajánlás!