Hogyan dolgozom...
1. lépés:
Kapcsolatfelvétel egy személyes találkozóra, az igények feltérképezése.
Ez egy kötetlen beszélgetés, egy előre egyeztetett időpontban az irodámban vagy más helyszínen. A beszélgetés során megismerjük egymást, és információt gyűjtök az ügyfelem céljairól.
2. lépés: Az igények kiértékelése, elemzése.
Beszélgetés során jegyzetet készítek, majd az irodámban összehasonlítom a pénzintézetek, biztosítók által kínált termékeket, és a legjobb ajánlatokat elkészítem.
3. lépés: A megoldási javaslat átbeszélése.
A személyre szabott megoldást bemutatom az ügyfelemnek, ha kell rugalmasan igazítunk még rajta. Cél, a legjobb ajánlat kiválasztása részére.
4. lépés: Az ügyfél döntése, a szerződés aláírása.
Ha minden igényt kielégít a megoldási javaslat, akkor elkészítem a végleges ajánlatot, majd a szerződés aláírásra kerül.
2-3 hét után utánkövetés, a szerződések ellenőrzése a Biztosítói Portál felületén.